EURO<26 + VISAЗробили й ми “за три хвилини до старості” EURO<26 + Visa ··) Якщо кому цікаво є три шляхи: таку послугу надають 2 банки — Надра (http://cash-a-lot.ua/programs/student-cards) — Укрсоцбанк (http://usb.com.ua/ua/services/cards_checks/cards/euro/) — і ще можна робити EURO<26 в “Зареві” (www.euro26.org.ua) і окремо будь-яку платіжну картку в будь-якому банку. В Надрі потрібні наступні документи: паспорт (ориг), код (ориг), дві кольорових фотографії, закордониий паспорт (для правильного написання ім’я) — робиться фактично 10+ днів, коштує 27 грн або 5 EUR, відкрити картку можна в UAH, USD та EUR. В Укрсоцбанку потрібні наступні документи: паспорт та код — робиться фактично 5 днів, коштує 27 грн або 5.35 USD, відкрити картку можна в UAH або USD. Ще дають буклет зі списком знижок по Euro<26 в Україні. ----- Наче все просто, але ні… Якщо є час читати багато буковок — як це було. Ходили вдвох з дівчиною в понеділок, 13 листопада: Надра. Вирішили спочатку йти в Надра — бо я пару разів проїжджав повз їх офісу на Артема/Січових Стрільців 15, там і редизайн в них був, і “Вони стараються для мене” тощо, думаю — ну нехай й постараються. До того ще по телефону гарячої ліні сказали що роблять максимум 5 робочих днів. Прийшли, дівчина підійшла до першої тьоті-менеджера — «Здрастуйтє, ми б хотіли відкрити картку Euro<26 в вашому банку, підкажіть будь-ласка що нам треба зробити?» — тьотя робить квадратні очі «А шо, развє вам єщо нєт 26??». Мало що в неї такий вигляд, що ми її від суґубо важного дєла відірвали, так хаміть-то навіщо? Треба було тоді розвернутись і піти, але… «Он к той дєвушкє подойдіте, коґда она освободітся, я карточкамі нє занімаюсь». Почекали. Підійшли. «Я карточкамі нє занімаюсь, от к тому менеджеру подойдітє». Дратує вже. “Вони стараються для мене”. Почекали. Підійшли. «Я карточкамі нє занімаюсь, от к той дєвушкє». Ґрррр. “Хєрово стараються”. Почекали. Підійшли. — Добрий день. Нам кажуть що саме ви зможете нам допомогти відкрити картку Euro<26 в вашому банку. — Кто говорит? — Он той — показую пальцем — ШО???!! Так он сам єтімі карточкамі занімаєтся!! — ?? Так чого він каже шо не займається?? — Я откуда знаю?? Самі подойдітє і спросітє!… ҐҐРРРР… Піпець. Настрій спаплюжено. «Хто у вас тут головний?! Покличте будь-ласка». А поки пробуємо вп’яте: менеджер — молодий хлопець. — Шановний, може ви нам допоможете з EURO<26? — Да, с удовольствием… но я тут новєнький, потому про EURO<26 не знаю почти нічєго, потому наврядлі… — Таааак… виходить ніхто не допоможе… так що, нам в Укрсоц йти? — Ну… наверноє да (!!!!!!) Настрій відновлено. Мало сказати що я просто афігєл ··) Нє, ну звісно хлопчисько потішив, але такого маркетингового ходу я ще не чув. Тут прийшов головний, «Кто звал» каже, так ще громогласно. «Я звав» кажу. Описую йому проблему — той робить такі ж квадратні очі — «Да нє может бить! Ви, навєрноє, нєправільно понялі! Ми ради каждому клієнту, і каждий із менеджеров будєт рад вам помочь». «Так, певно» — а собі матюгаюсь в повний зріст — …, нєправільно понял, хєх. «Сєйчас» каже «усьо сделаєм» — і очами так стріляє в менеджерів — менеджери дружньо дивляться в стелю і роблять вигляд непричетних. Хм. Навіть смішно. «О!» каже, «от Маріночка, зара вона вам все зробить» — це доречі та перша, що відвісила комплімент про 26 років, — дивится затравленим поглядом на шефа, мілєнько так нам посміхаєтсья — «Прісаживайтєсь пожалуйста». Сідаємо. Може хоч зара постараються? Перше питання вбиває наповал — «А зачєм оно (Euro<26) вам ваще нада?». Нє, ну просто здорово. Я тут торчу вже другу годину поспіль, а тут таке. Ну ладно, дівчина подає документи, 20 хв заводиться картка, паралельно заповнюється анкета, все це під дзвонки на кшталт «Танюсік! А ми єщо дєлаєм карточкі Euro<26? Да? Нууу ладно…». Далі — гірше. Я даю свої документи. — А ви знаєте, шо карточка дєлаєтся не мєнєє 10 рабочіх днєй? — Бррр? А по телефону сказали що максимум 5? — А оні там в службє поддєржкі карточкі нам нє возят, потому такую єрунду і говорят! — Здорово. А в мене ДР через 10 днів, тому мені потрібно до нього зробити, поки мені 24, щоб наступного року ще на рік подовжити. — А ну паспорт покажитє! АГА!! А фотка-то новая у вас нє вклєєна!! Ми вам карточку і нє дадім! Тьфу. Закалупало. Забираю документи і з вельми огидним настроєм прямую в Укрсоцбанк — дівчина залишається в Надрі (як потім з’ясувалось — дозаключати додатковий контракт). Укрсоцбанк. У відділені на Білоруський, 11 — ремонт. Ну і добре — черг менше. Заходжу в цей ремонт, чекаю 5 хв поки звільниться менеджер, за 15 хв заповнюю анкету та підписую контракт — кажуть що за 3 дні буде готова. Збрехали — забрав лише сьогодні. Але все одно нервів набагато менше б витратив якщо спочатку пішов в УСБ а не в Надру. Єдне що турбує — не вимагають фотографії, тому картка вийшла без фото. Але завіряють що проблем не буде.
Отакої. P.S. Поки писав, дзвонили дівчині з Надри, запропонували під’їхати заключити додаткову угоду на обслуговування Visa — бо, як кажуть, забули заключити тоді в банку.
|