Автор
|
Тема: Нужна помощь!
|
Archi
Завсегдатай
(#9839)
Киев
Отчеты
Рейтинг: 630
Оценить сообщение!
|
Друзья лыжебордеры! Попал в очень неприятную историю. Приобрёл в интеренет магазине системный блок, привезли не то что заказывал. Вместо одной материнки - другую. После долгих выяснений и споров, привезли другую материнскую плату-но при пробе запуска Windows-7 высвечивается синий экран-компьютерщики называют его "Экран смерти" Хочу по закону сделать возврат в течении 14 дней-но думаю, что это будет не так-то просто Цена вопроса-2500 грн. Фирма найдена на HotLine. По существу: учитывя, что народ любящий горы своих не бросает, ищу адвоката, который может помочь в данной ситуации, и предсавлять мои интересы в суде (если понадобиться) Естественно не за спасибо. Отпишитесь кто что может. Территориально нахожусь в Киеве.
|
|
Nora
Завсегдатай
(#6762)
Київ
Рейтинг: 95
Оценить сообщение!
|
Якщо є усі документи - приїхали, вимагаєте повернення. Якщо ні - при свідках пишите офіційне повідомлення. При цьому можете не вказувати причину повернення - "передумав" також підходить. Якщо відмовляються - тоді вже до адвоката і суд. Якщо документів нема - ДУЖЕ погано.
|
|
bohdk
Завсегдатай
(#9929)
Львів
Рейтинг: 262
Оценить сообщение!
|
Archi Не все так страшно. Спробуйте спочатку переставити Вікна з нуля. Або знайти фахівця, який це зробить. Заодно і відтестує материнку та комплектуючі. Якщо ж питання вперлося в принцип - заміну некондиційних комплектуючих при наявності документів, що підтверджують придбання та оригінальних упаковок (упаковки - не 100%, просто дехто присікується), зробить будь-який авторизований сервісний центр. Дуже допомагає розмова із керівником фірми-продавця на наступну тему: "Безкоштовна "реклама" Вашої фірми на інтернет-сайтах з описом даної ситуації" та наступне звернення до тих же "хот-лайнів" про непорядний бізнес вищевказаної фірми. Мені свого часу таке допомогло. По своєму досвіду: процедура повернення коштів від недобросовісного продавця, тим більш, коли продавець - "лівий" інтернет-магазин, дрібна "конторка" і тп - займає шалено багато часу, нервів та, як це не дивно - грошей (поїздки, акти, знову ж час-гроші). Так що спробуйте спочатку варіанти, викладені вище.
|
|
Archi
Завсегдатай
(#9839)
Киев
Отчеты
Рейтинг: 630
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен Nora:Якщо є усі документи - приїхали, вимагаєте повернення. Якщо ні - при свідках пишите офіційне повідомлення. При цьому можете не вказувати причину повернення - "передумав" також підходить. Якщо відмовляються - тоді вже до адвоката і суд.Якщо документів нема - ДУЖЕ погано.
Спасибо за сочуствие и ответ. Доки есть все счёт-фактупа и т.д. официальная претензия отправится по почте с уведомлением
|
|
Archi
Завсегдатай
(#9839)
Киев
Отчеты
Рейтинг: 630
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен bohdk:Archi Не все так страшно. Спробуйте спочатку переставити Вікна з нуля. Або знайти фахівця, який це зробить. Заодно і відтестує материнку та комплектуючі.Якщо ж питання вперлося в принцип - заміну некондиційних комплектуючих при наявності документів, що підтверджують придбання та оригінальних упаковок (упаковки - не 100%, просто дехто присікується), зробить будь-який авторизований сервісний центр.Дуже допомагає розмова із керівником фірми-продавця на наступну тему: "Безкоштовна "реклама" Вашої фірми на інтернет-сайтах з описом даної ситуації" та наступне звернення до тих же "хот-лайнів" про непорядний бізнес вищевказаної фірми. Мені свого часу таке допомогло.По своєму досвіду: процедура повернення коштів від недобросовісного продавця, тим більш, коли продавець - "лівий" інтернет-магазин, дрібна "конторка" і тп - займає шалено багато часу, нервів та, як це не дивно - грошей (поїздки, акти, знову ж час-гроші). Так що спробуйте спочатку варіанти, викладені вище.
Всё уже испробовано профессионалом и установка винды и всё-результат синий экран К сожалению разговор с руководителем не дал ни каких результатов. Ответ один-хотите пишите претензию. Вот так вот. Всё равно спасибо за сочуствие и советы
|
|
ZBISHKO
Завсегдатай
(#6127)
Хорьков
Отчеты
Рейтинг: 6074
Оценить сообщение!
|
Да , похоже железо мертвое ... Дипломатия закончилась , остался язык официальных бумаг . Мы поддержим тебя . Мне кажется , что упор поставщика и заключается в сложности преодолеть рутину бюрократии , в необходимости проделать адское количество бумажной работы , отвлекаясь ,нервничая и имея желание все бросить и забыть . Но справедливость есть . И значит за нее стоит бороться . Держу кулаки за тебя , будь выдержан , хладнокровен и безукоризнен !
|
|
|
costya68
Завсегдатай
(#11643)
Львів
Отчеты
Рейтинг: 1788
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен Archi:Цитата:Оригинал отправлен Nora:Якщо є усі документи - приїхали, вимагаєте повернення. Якщо ні - при свідках пишите офіційне повідомлення. При цьому можете не вказувати причину повернення - "передумав" також підходить. Якщо відмовляються - тоді вже до адвоката і суд.Якщо документів нема - ДУЖЕ погано.Спасибо за сочуствие и ответ. Доки есть все счёт-фактупа и т.д. официальная претензия отправится по почте с уведомлением
раджу в шапці звернення претензії написати для прикладу ТзОВ " Роги та копита" директору ....копія захист справ споживачів і назва територіального відділення як правило це впливає на недоброякісних продавців, тому що реакція контролюючого органа буде однозначно і буде "не безкоштовною для них" це факт якщо ціна питання для них не велика (маю на увазі собівартість материнки) розумніше дати задню в захист справ споживачів однозначно потрібно вислати скаргу + копії всіх доків які маєш, штраф за невиконання умов гарантії якщо не помиляюсь до 5-ти кратної вартості виробу вважаю що суд потрібно залишити на потім, завжди краще розрулити справу в досудовому процесі
|
|
bohdk
Завсегдатай
(#9929)
Львів
Рейтинг: 262
Оценить сообщение!
|
ZBISHKO
Цитата: Мне кажется , что упор поставщика и заключается в сложности преодолеть рутину бюрократии , в необходимости проделать адское количество бумажной работы Та ні. Постачальника гризе українське народне земноводне. Якщо комплектуха мертва - відправляється назад своєму постачу і далі вверх по драбині. Втрачається лише заробіток. Archi Проблема може бути не лише у материнці: ОЗУ, вінчестер, процесор, БЖ, закінчуючи навіть образом Вікон, які ставились. Якщо всі причини за винятком мамки еліміновані - тоді так, проблема в ній. Ну, і підтримую варіант costya68. Я щось забув про цю можливість. Дані служби стільки крові вип'ють з фірми, що йому набагато дешевше розрулити із покупцем полюбовно.
[ 11 Сен 2013: Сообщение исправлено: bohdk ]
|
|
|
Archi
Завсегдатай
(#9839)
Киев
Отчеты
Рейтинг: 630
Оценить сообщение!
|
Спасибо всем за сопережевание-вы настоящие! Ещё раз убеждаюсь. что круче горнолыжного братства нет ничего! А по моему вопросу после долгих переговоров с руководством фирмы было обещано, что завтра сделают money back (тьфу-тьфу-тьфу) Обязательно отпишусь о результактах! Ещё раз всем спасибо други мои!!!
|
|
ZBISHKO
Завсегдатай
(#6127)
Хорьков
Отчеты
Рейтинг: 6074
Оценки сообщения:
|
Если только после нашего обсуждения они готовы вернуть денежку ... ) Даже без гормонального принуждения и психологического насилия ... Да-а-а , наш коллектив - просто какое -то психологическое оружие . Ну , лишь бы все обещанное свершилось . Удачи тебе ! И " Браво ! "всем , нашедшим минутку и написавшим слова ободрения и толковые разьяснения .
|
|
Archi
Завсегдатай
(#9839)
Киев
Отчеты
Рейтинг: 630
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен ZBISHKO:Если только после нашего обсуждения они готовы вернуть денежку ... ) Даже без гормонального принуждения и психологического насилия ... Да-а-а , наш коллектив - просто какое -то психологическое оружие . Ну , лишь бы все обещанное свершилось . Удачи тебе ! И " Браво ! "всем , нашедшим минутку и написавшим слова ободрения и толковые разьяснения .
+1000 ZBISHKиным словам!
|
|
|
|
Archi
Завсегдатай
(#9839)
Киев
Отчеты
Рейтинг: 630
Оценить сообщение!
|
Ну вот-могу вздохнуть спокойно, вырвал своё-вернули деньги. Ещё раз всем спасибо за поддержку.. Вы лучшие!!!!!!
|
|
|
|
|
Archi
Завсегдатай
(#9839)
Киев
Отчеты
Рейтинг: 630
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен Mustafa:Поздравляю!
Спасибо! Всем огромное за поддержку!
|
|
|