SKIER - FORUM
мой профиль | | FAQ
SKIER - FORUM » Анализ рейтинга сообщения

« Возвратиться в тему. »

Анализ рейтинга сообщения
Автор: Inform
Сообщение: Шановні друзі, Пропонуємо вашій увазі розгорнуту статистику травматизму на ТК «Буковель» починаючи з сезону 2006-2007. В сезоні 2006/2007 – статистика по травмпункту не збереглася, а от смертельний випадок, на жаль, був зафіксований на трасі 22А. Чоловік на величезній швидкості на повороті не впорався з керуванням лижами, пролетів в повітрі більше двадцяти метрів забравши з собою огороджувальну сітку і вже в лісі приземлився на спину. Помер в лікарні через тиждень. Причина трагедії – перевищення швидкості, неконтрольований рух по трасі, порушення правил поводження на схилі. В сезоні 2007/2008 немає точної статистики по травмпункту, смертельний випадок стався з чоловіком 67 років. Після перенесеної операції на серці (шунтування) відчув себе краще, почав кататись на лижах, але серце не витримало навантажень і він помер уже знаходячись на нижній станції витягу №14. Даний смертельний випадок має опосередковане відношення до катання, так як йому могло стати зле в будь якому іншому місці від інших фізичних навантажень, як то фізкультура, сауна та багато іншого В сезоні 2008/2009 було три смертельних випадки, два з них на схилах. Молодий хлопець на швидкості, не справився з керуванням на трасі 5В, впав і вдарившись головою, отримав перелом шиї. Від отриманої травми чоловік помер одразу на місці. Другий випадок стався на трасі 8С, розігнавшись зверху, не молодий мужчина (близько 60 років), не вписався в поворот, вилетів за межі лижної траси і приземлився на спину, при цьому отримав важку травму - розрив нирки. Потерпілий був евакуйований в лікарню де помер під час операції. Ще один випадок стався під час катання. Людині стало погано, чоловіка доставили з сердечною недостатністю в лікарню, де він помер в реанімації (тромбоемболія легеневої артерії ТЕЛА). Причина трагедій: у двох вищеназваних випадках очевидні, порушення поведінки на схилах, перевищення швидкості , не контрольований рух по схилу. В третьому випадку причиною трагедії стало слабке здоров’я потерпілого. 2009/2010 р. за допомогою в медичний пункт звернулося – 876 чол. з різними скаргами на здоров’я, більшість з них, скарги на різні шлункові розлади, простудні захворювання. Травмованих на схилах було зафіксовано 307 чол., які були госпіталізовані до лікарні з різними видами травм. Смертельних випадків сталося – 3. один стався на повороті траси 13С з 13А, мужчина середніх років на величезній швидкості не втримався в межах траси, вилетів в ліс, вдарившись головою об дерево. Від отриманої черепно-мозкової травми чоловік помер на місці. Очевидно, що захисний шолом міг спасти людині життя. Аналогічний випадок стався ще з одним потерпілим на іншій трасі. Третій випадок – мужчина з компанією друзів катався на восьмих трасах, відчувши себе погано спустився з ними до кафе на нижній станції, сів на лавочку відпочити де йому стало остаточно зле і від сердечного приступу він помер. В перших двох випадках причиною трагедій стало порушення правил поведінки на схилах – не контрольовані рух та швидкість. В третьому випадку причиною смерті був загальний стан здоров’я потерпілого. В сезоні 2010/2011 р. в медичний пункт звернулося – 1166 чол., з них, травмованих на схилах було – 563 чол., смертельних випадків – 4. З цих чотирьох випадків тільки один пов’язаний з катанням на гірськолижних схилах. В наслідок падіння на трасі, потерпілий отримав розрив селезінки. Потрібно відзначити, що травмований страждав вродженим патологічним захворюванням (тромбоцитопінічна пурпура – відсутність тромбоцитів в крові), займатись активними видами спорту йому було категорично протипоказано, якщо б не це захворювання, після отримання такої травми він би залишився живий. Інші три випадки: два випадки інфаркту у людей з хронічними захворюваннями серця, та один випадок тромбоемболії легеневої артерії (ТЕЛА). Дані випадки опосередковано пов'язані з катанням на схилах і спричинені головним чином незадовільним станом їхнього здоров’я та хронічними захворюваннями. В новому сезоні 2011 – 2012 р. починаючи з листопада, на схилах травмувалося 313 людей. Один випадок став летальним. Ситуація вже детально була описана. Дівчина не справилась з керуванням, та на великій швидкості вдарилась в перила мосту, перелетіла через них, після чого отримала травми не сумісні з життям. В зв’язку з цим випадком перероблено заїзд на міст. Здійснено заходи для забезпечення повільнішого руху. На перилах мосту з лівого боку встановлена додаткова сітка висотою 1м. Але головне, що би хотілось відзначити, це те, що скільки би сітки, чи матів не стояло на схилах, в першу чергу безпека кожного лижника чи сноубордиста залежить від його культури поведінки на схилі, та його слідування правилам поведінки. Звинувачувати курорт в тому, що люди перевищують швидкість мабуть все одно що звинувачувати автовиробників в тому що їхні автомобілі розвивають надто високу швидкість і через те гинуть люди, які не винуваті в тому що тиснули на газ. Надаючи туристичні послуги, адміністрація курорту намагається усіма дозволеними чинним законодавством способами сприяти зменшенню травматизму. Ми надаємо всю необхідну допомогу, як інформаційну так і медичну. Впроваджуються нові правила та заходи безпеки, які ставлять на меті не ліквідування наслідків а профілактику причин та убезпечення від можливих випадків травматизму. До прикладу, задля зменшення кількості черепно-мозкових травм було впроваджено обов’язкове катання в захисних шоломах, після чого кількість ЧМТ знизилась на 69,1%, а кількість ЧМТ з важкими наслідками на 100%. Звичайно, багато наших клієнтів сприйняло це правило «в штики», однак позитивний результат досягнуто і це ніхто не зможе заперечити. Це тільки один з прикладів. Активна робота лижного патруля, нове правило для сноубордистів та інше, викликані не примхами адміністрації, а насамперед бажанням попередити та знизити травматизм на схилах. Дані заходи широко рекламуються та доносяться до громадськості як на курорті (розміщення інформаційних щитів, оголошення по радіо і т.д), так і шляхом їх анонсування в мережі Інтернет та соціальних мережах. На Буковелі працює штат із тридцяти шести професійних рятувальників, які можуть забезпечити швидку допомогу тим хто постраждав, та надати перші медичні послуги одразу на схилі. Також з кожним роком напрацьовується досвід стосовно забезпечення безпеки на схилах, встановлюються нові додаткові огородження та вловлюючі сітки. На схилі 14А для початківців зроблено новий безпечний серпантин, після чого травматизм на тій ділянці знизився до нуля. На сьомому підйомнику до початку сезону ширина зони для катання була збільшена вдвічі. На наступний сезон планується переробити переїзд К – зменшити кут ухилу для більш плавного з’їзду на міст. Також у планах зробити синій переїзд з траси 14А на нижню частину траси 15D, щоб початківці мали змогу безпечно переїжджати на п’яті траси. Крім того в недалекому майбутньому також для початківців запланувати синю довгу трасу 22 підйомника, щоб максимально розгрузити заповнені сьому та чотирнадцяту. На першому підйомнику планується допрацювати трасу 1С щоб зробити мінімальний ухил для комфортного катання початківців. Також планується розширити зону викату на п’ятому підйомнику. В плані підвищення безпеки також будуть встановлюватись додаткові вловлюючі та огороджувальні сітки в найбільш травмонебезпечних місцях. Розуміючи, що основним фактором безпеки на схилі є культура катання ми всіляко заохочуємо початківців користуватися послугами інструкторів. Вже в цьому сезоні буде введено в дію декілька акцій, які дадуть можливість всім бажаючим скористатись послугами інструкторів за низькими цінами. Вже розроблена та впроваджується в життя програма безкоштовного навчання початківців. Тому слідкуйте за інформацією на нашому сайті. Адміністрація курорту бажає Вам приємного та безпечного катання. Відпочивайте в горах, дихайте чистим гірським повітрям, милуйтесь неповторною красою наших Карпат, повертайтесь додому з масою позитивних вражень і ніколи ніде не травмуйтесь.

Общая статистика:
Распределение
оценок
сообщения:
0
Оценка -3,  голосов: 0
0
Оценка -2,  голосов: 0
0
Оценка -3,  голосов: 0
0
Оценка +1,  голосов: 0
0
Оценка +2,  голосов: 0
19
Оценка +3,  голосов: 19
-3-2-1 +1+2+3

Голосующий
Оценка
Объяснение причины оценки сообщения
Yuriy_ski
+3
Спасибо! Конструктивно! Достойный ответ! Надеюсь пост прекратит бессмысленное нытье...
Patriot
+3
Мы ценим открытость!
Blaze
+3
спасибо за развернутый ответ
Set
+3
Ну, как я и предполагал, теперь понятно кому надо сказать "спасибо"
MAG
+3
Д'якую!
DGS
+3
Оце правильна робота ПР служби!
Mustafa
+3
За открытость в данном посте.
Maya
+3
Спасибо за оперативность и, надеюсь, искренность...
vva
+3
Спасибо, хороший ответ
Ledokol
+3
+3
Темп
+3
Респект
Aleksandr_S
+3
Всегда ценил честность и пунктуальность! А Буковель и так все любят!
ZBISHKO
+3
Я приветствую такой ответ !
vasssia
+3
ріспект
barja
+3
!!!
Christy
+3
Вичерпна інформація.
ANNDY
+3
Дякую за реальну і дієву участь у форумі !
Poberezhets
+3
Спасибо за информацию и лично Ваш высокий профессионализм в работе с некоторыми товарищами :)))
Vanyo
+3
Респект



Пожалуйста, кратко опишите причину, по которой Вы ставите такую оценку сообщению.
Оценки сообщений без указания уважительной причины будут считаться нарушением правил
и наказываться лишением права на оценку сообщений.

Длина комментария не более 300 символов.
Осталось   символов