Анализ рейтинга сообщения
|
Автор:
|
SIV
|
Сообщение:
|
Цитата: Оригинал отправлен 911: СПЕЦИАЛЬНО ДЛЯ ВЛАДИМИРА САВИЦКОГО!!!На ППКД должно быть две скорости: 1,5 м/с и 2,2 м/с. ОТКУДА У ВАС ТРЕТЬЯ СКОРОСТЬ???
На сучасних ППКД (про дану кріселку інформації не маю). Швидкість регулюється не ступінчато, плавно від 0 до максимуму. Для совкових доріг цей дозволений максимум складає 2,5 м/с, і 2,6 м/с для забугрових (маються на увазі ППКД з невідчіпними кріслами (швидкість відчіпних до 5 м/с)). Реальна експлуатаційна швидкість при відсутності посадочного конвеєра 2,2 м/с. Але, при самих приблизних розрахунках стає ясно, що дорога в Славському експлуатувалась на мінімальних швидкостях (чому?). Усі канатні дороги ЩОРІЧНО повинні проходити технічний огляд спеціалізованою організацією і вантажні випробування з видачею висновку про можливість їх подальшої експлуатації і відповідним записом в паспорт канатної дороги. Чи проводились такі роботи на цій канатці - невідомо. Прискорити рух канатки вище допустимих меж технічно неможливо (максимальна швидкість обмежена максимальним числом обертів привідного двигуна і задається розрахунком при проектуванні). Редуктори для ППКД вибираються з розрахунку на п"ятикратний запас по міцності - це машини, практично, вічні. Але - редуктор ППКД в Славському був виготовлений українським підприємством.
|
|