Анализ рейтинга сообщения
|
Автор:
|
GoodUncle
|
Сообщение:
|
2 Selknu Сообщение №54 "GoodUncle, впрочем как и другие представители курортов, ищут причины для НЕ заниматься вопросом ответственности на склоне, и их можно понять." Я не думаю що ви маєте моральне право так стверджувати. Тому що якщо ми не займаємось, то хто питається взагалі займається цим в Україні??? Так можливо зараз система ще до кінця не відпрацьована але прошу вас врахувати що країни стаж діяльності в яких гірськолижних курортів на засадах приватної власності рахується не одним десятком і все відпрацьовано до копійки то у нас ми починаєм практично все з нуля. 2 Guru Сообщение №45 Ви не ображайтесь будь-ласка ви дуже гарно описали практичну сторону руху кримінальної справи але з вашим спрощеним підходом до юридичної суті справи я не згідний. Ні я розумію що специфіка правозастосувальної практики в правоохоронних органах призводить до дещо спрощеного підходу до аналізу таких ситуацій по типу "раз є тілесні ушкодження значить є кримінальна справа а там далі понадолучаємо до справи документів і якось може в суд засунем". Я навіть допускаю що в реальності дійсно можуть справу і порушити. Але такий спрощений (не вдаючись в деталі) підхід є з моєї точки зору благу оскільки дає можливість людям які копаються трохи далі номера статті заробляти гроші ламаючи такі справи в судах На практиці я навіть мав відношення до однієї такої справи. Хто може чув смертельний випадок на Козі в Косові з бугелем. Але реальність виявилась такою що без суттєвої юридичної і фінансової підтримки навіть у ситуації коли нещасний випадок із смертельним наслідком стався (моя особиста думка) внаслідок незадовільного технічного стану підйомника (доречі щодо яких є як відповідні затверджені технічні вимоги, так і правила експлатації) домогтись покарання винних вде не кажучи про матеріальні аспекти виявилось не можливим. "Хотел найти какие-либо ГОСТы регулирующие порядок обустройства горнолыжных трасс на територии Украине - не смог, пытался найти международные стандарты (пусть они носят для нас только рекомендационный характер). Честно, не смог найти подходящие... Может кто знает такие?" Тому що їх немає. 2 Selknu Сообщение №57 "Я не знаток законодательства всех стран, но чтение забугорных лыжных форумов вселило в меня убежденность, что спец. законов в англоязычных странах не существует. Сторонники спец. закона могут легко меня посрамить - для этого нуджна просто ссылка на такой закон ;-)" ну анлоязичні країни взагалі то країни з абсолютно відмінної від нашої загальною системою права, а тому їм детальні закони майже не потрібні вони реальні конфліктні ситуації здебільшого розглядають виходячи з судових прецендентів, тобто одного разу вищий суд розглянув справу і все, далі по аналогії, у нас такий варіант не є можливим внаслідок явно "неоднозначної" судової практики. тому я вважаю що загальновизнані і юридично встановлені правила потрібні. потрібні в першу чергу самим лижникам насамперед для себе щоб самому безпечно кататись не створюючи за грози для інших, а потім потрібні для вирішення конфліктних ситуацій на схилах щоб не було мордобою, а потім будуть потрібні будуть потрібні страховим компаніям для встановлення хто кому гроші має сплачувати. Бо реально сьогодні ситуація в Україні з цього приводу виглядає для прикладу так як вона виглядала б на дорогах в Україні, якщо б завтра взяли б і відмінили правила дорожнього руху і взагалі розпустили автоінспекцію. Пригадую анекдот з Інтернету Хто перший переїде через площу в Кабулі? - БТР, якщо нема танка, а якщо немає БТР то найбільший джип. І розумінння доцільності наведення порядку на схилах це не тільки моя особиста думка, але і розуміння керівників курорту які самі постійно катаються і доречі разом з своїми дітьми. Тому хоч якось урегулювати ці питання ми (адміністрація ТК "Буковель") розробили власні правила катання на ТК "Буковель" (без претензій на авторські права і без думки що вони є досконалі), які намагаємось пропагувати на курорті всіма можливими способами і виконання яких намагаємось контролювати. Як правильно відмітив здається DGS, ці правила не мають юридичної сили з точки зору офіційного їх визнання державою. І тому за їх порушення ніхто не зможе Вас притягнути до кримінальної чи цивільної відповідальності. Згідний. Але договір придбання абонементів є в розумінні цивільного кодексу договором який укладається шляхом публічної оферти тобто ми як сторона в договорі пропонуєм усім бажаючим придбати наші послуги щодо катання на відповідних умовах які включають в себе і такі умовами як дотримання правил катання (наших) а у випадку порушення стороною цих умов договір може бути розірваний в односторонньому порядку - тобто адміністрація курорту має право заборонити кататись, тобто реально - заблокувати абонемент. "но чтение забугорных лыжных форумов вселило в меня убежденность" я точно не знаю однак які є нормативні акти за кордоном з цього приводу, але обізнаність чи не обізнаність з ними "пересічних лижників" уж точно не може бути індикатором їх наявності чи відсутності. насправді стандартизація, бюрократизація, нормативізація усіх галузей життя в "цивілізованих" країнах на порядо чи на два порядки перевищують наші, на одну нашу інструкцію у них як правило існує десять різних стандартів, обовязкових рекомендацій і т.д. вже не кажучи про юридичну практику яка в сотні раз детальніша, відмінність тільки в тому що від простих громадян знання їх і не вимагається, для цього існують відповідні вузькі спеціалісти. Як на мене правильний шлях в цьому напрямку якимось способом інкорпорувати міжнародні правила катання затверджені Фіс разом з дотриманням відповідних розяснень і рекомендатій. По аналогії як в цивільному праві ми визнали частиною законодавства правила Incoterms, які є загальносвітовими і тепер впринципі будь-яких питань з цього приводу на практиці практично не буває, відкриваєш правила і читає читаєш читаєш.
|
|