Автор
|
Тема: Славское the Best!
|
Halloween
Завсегдатай
(#2137)
Одесса
Рейтинг: 250
Оценить сообщение!
|
=) ура я пару комнат в бойковщине. Так что 3-его уже там буду=) Первый раз у нас в карпатах=) Надеюсь, не сильно розачаруюсь(после австрии словакии)
|
|
tudor
Завсегдатай
(#6034)
Киев
Отчеты
Рейтинг: 303
Оценить сообщение!
|
какя-то лажа одна,полный информациионый вакуум.Буду в славском завтро утром если кому какая инфа интересна спрашивайте вечером дам знать.Естественно,по возможности,буду 3 дня инет мобильный.
|
|
Boris2
Завсегдатай
(#1144)
Рейтинг: 272
Оценить сообщение!
|
Цена на абонемент в высокий сезон и выходные дни будет 100 грн, в будние дни-60 грн. В стоимость абонемент входит проезд на креселке. Кроме того, будут карты на 2 подъема по цене 20 грн (10 грн- стоимость 1-го подъема). Стоимость залога карточек-15 грн. Ранее проданные карточки на определенное количество подъемов будут действительны до их полного использования.
|
|
irishhighlander
Завсегдатай
(#3122)
Україна, м.льві
Отчеты
Рейтинг: 1544
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен Boris2:
Цена на абонемент в высокий сезон и выходные дни будет 100 грн, в будние дни-60 грн. В стоимость абонемент входит проезд на креселке. Кроме того, будут карты на 2 подъема по цене 20 грн (10 грн- стоимость 1-го подъема). Стоимость залога карточек-15 грн. Ранее проданные карточки на определенное количество подъемов будут действительны до их полного использования.
А звідки інфа, перевірено?
|
|
|
Podol
Завсегдатай
(#1820)
Ua
Рейтинг: 450
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен Boris2:
Информация из Динамо. Проверена.
воістину "Динамо")))
|
|
irishhighlander
Завсегдатай
(#3122)
Україна, м.льві
Отчеты
Рейтинг: 1544
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен Podol:
Цитата: Оригинал отправлен Boris2:Информация из Динамо. Проверена. воістину "Динамо")))
Ну чого ж... Якщо 60грн в будні, то дуже навіть прийнятна ціна. Тим більше, що в прицнипі відсіються трохи з черг "горнопляжники" і "горнофляжники". А якщо будуть ратрак хоч на центр запускати, то 20 раз викатати - не проблема :)
|
|
|
|
andrewha
Завсегдатай
(#2637)
Мукачево
Рейтинг: 206
Оценить сообщение!
|
В воскресенье 23,12,07 катались на Захаре Беркуте. Абонемент 100 грн. Снег почти идеальный для любителей карвинга: на полоныне задутый ветром, почти бетон, бугров нет. Правда на нижних бугелях много камней, получил несколько глубоких царапин на скользяке. Особенно понравилось в кулуаре между верхними бугелями с выездом к подсадке. Весь день было солнично и довольно ветренно. Таких панорам я в Карпатах еще не видел: http://picasaweb.google.com/andrewharegistrator/2007_12_23
|
|
Halloween
Завсегдатай
(#2137)
Одесса
Рейтинг: 250
Оценить сообщение!
|
Скажите плз есть ли там камеры хранения под горой? Или надо домой тащить лыжи?[ 26 Дек 2007: Сообщение исправлено: Halloween ]
|
|
Podol
Завсегдатай
(#1820)
Ua
Рейтинг: 450
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен irishhighlander:
Ну чого ж... Якщо 60грн в будні, то дуже навіть прийнятна ціна.
60 грн - після 15/01 у будні. Ціна на абонемент у ВИСОКИЙ))) сезон (до 15.01) та вихідні дни буде 100 грн. Цікаво а що ж таке високий сезон у відношенні до Тростян-Динамо? . Понабиралися термінології, підвищений попит спостерігався завжди у період новорічніх та різдв.яних свят. Достатні аргументи для впровадження цієї системи-відсутні, хоча є 1 - грошей треба.)))
|
|
irishhighlander
Завсегдатай
(#3122)
Україна, м.льві
Отчеты
Рейтинг: 1544
Оценить сообщение!
|
Тільки що почув по радіо, уточнив в інеті новину:
28 грудня об 11:00 на приміському вокзалі станції Львів відбудеться урочистий запуск нового поїзда «Тростян», сполученням Львів-Славське. На урочистостях буде присутнє керівництво Львівської залізниці, місцева влада.
Уточненння по розкладу. Наразі залізнична довідка у Львові каже. що ходити поїзд буде з 29 грдуня по 9 січня щодня. Відправка зі Львова зранку о 08:02 Відправка назад зі Славська - о 17:40.[ 26 Дек 2007: Сообщение исправлено: irishhighlander ]
|
|
irishhighlander
Завсегдатай
(#3122)
Україна, м.льві
Отчеты
Рейтинг: 1544
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен Podol:
Цитата: Оригинал отправлен irishhighlander:Ну чого ж... Якщо 60грн в будні, то дуже навіть прийнятна ціна. 60 грн - після 15/01 у будні. Ціна на абонемент у ВИСОКИЙ))) сезон (до 15.01) та вихідні дни буде 100 грн.Цікаво а що ж таке високий сезон у відношенні до Тростян-Динамо? . Понабиралися термінології, підвищений попит спостерігався завжди у період новорічніх та різдв.яних свят. Достатні аргументи для впровадження цієї системи-відсутні, хоча є 1 - грошей треба.)))
Як на мене, аргументація таки є. Лижебордерів можна поділити на дві категорії - тих які сприймають гірськолижний відпочинок, як частину зимового відпочинку на природі і тих, яких хлібом не годуй, але дай добре покатацця. Для перших катання звичайно теж важливо, але їм хочеться якісного сервісу в цілому - вигладжених схилів, крісельних підйомників, дресированого персоналу, апре-скі, можливостей для сімейтого відпочинку і т.д. З цим на Тростяні - повна , за перепроженням ж?*>. І керівництво Динамо це думаю починає розуміти. Не витримують вони в цьому плані конкуренції з Буковелем, і новими курортами, які зараз підуть за ним - Захар Беркут, Плай, Ізки.. і т.д. Це вже видно по зменшенні кількості народу на Тростяні і відтоку навіть в межах Славська на Захар Беркут.
Залишаться тільки фанати Гори. Ті хто їздив, їздить і буде їздити на Тростян, незважаючи на черги, зупинки на підйомниках,п'яних бугельманів та іншу хірню. Звичайно таких менше. І після нововведень стане ще менше. Але з другої сторони, перехід на денні абонементи заодно майже цілком відсіє нарід, який натовпом валить просто відпочити - взяти картку підйомів на 5, пару раз піднятись, а далі тихо сидіти в барі :) Залишаться тільки ті, хто реально приїхав відкататись по повній програмі. Черги зменшаться, а то і взагалі пропадуть. А без черг навіть на нератраченому Тростяні 15-20 спусків зробити - без проблем. А по ратраченому - і до 30 :) Так що ціна абонемента 60-100грн. цілком виправдана. Принаймі мене така новина радує :)
|
|
Podol
Завсегдатай
(#1820)
Ua
Рейтинг: 450
Оценить сообщение!
|
Можливо керівництво Динами і починає розуміти, але такі кроки можливі тільки за умови уже налажодженої інфраструктури. Треба гроші?- залучаєм інвестиції, кредитування, а не намагаємося перекласти на відпочивальників.
|
|
|
irishhighlander
Завсегдатай
(#3122)
Україна, м.льві
Отчеты
Рейтинг: 1544
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен Podol:
Можливо керівництво Динами і починає розуміти, але такі кроки можливі тільки за умови уже налажодженої інфраструктури. Треба гроші?- залучаєм інвестиції, кредитування, а не намагаємося перекласти на відпочивальників.
Та які інвестиції, яка інфраструктура... Ратрак хай запустять. І тоді мені 60-100 за день вигідніше ніж теперішнії 5 за підйом буде. Це чисто на мою скромну думку.
|
|
Vitaliy B
Завсегдатай
(#6043)
Киев
Отчеты
Рейтинг: 259
Оценить сообщение!
|
В прошлом году когда была забастовка бобікменів, я розмовляв з одним з працівників динамо, то він мені тоді трохи відкрив очі. Справа в тому що чи привезуть людей з Славського чи будуть катати люди тільки що рядом живуть їм великої різниці нема. У всіх бугелів є пропускна спроможність яка і обмежуе кількість грошей що отримуються кожен день ну і відповідно піднятих людей! І буде там кататись тисяча людей (будуть робити по 20 спусків) чи 2 тисячі (будуть робити по 10 спусків) їм різниці нема. А от введеня денних абониментів збільшить надходження в касу! Бо завзятих людей які катають по 15 і більше небагато!
|
|
Boris2
Завсегдатай
(#1144)
Рейтинг: 272
Оценить сообщение!
|
Абсолютно правильно. Для Динамо абсолютно все равно будет ли 1000 человек на горе или 10000, если суммарная пропускная способность подъемников составляет условно говоря 5 тыс подъемов, то максимум, что Динамо может заработать то 5000 умножить на цену подъема. Для Динамо даже лучше, чтобы была только 1000 человек, поскольку меньше проблем, а деньги те же. При уменьшении количества людей на горе пострадают водители уазиков, владельцы точека общепита (сознательно употребляю это определение) и владельцы жилья. Был даже проект административно ограничить продажу абонементов в день, только из-за отсутствия нормальной системы продажи с возможностью предварительного бронирования абонементов, не позволила реализовать данный проект.
|
|
Iryna.com
Завсегдатай
(#3723)
Ukraine
Рейтинг: 239
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен Boris2:
Был даже проект административно ограничить продажу абонементов в день, только из-за отсутствия нормальной системы продажи с возможностью предварительного бронирования абонементов, не позволила реализовать данный проект.
вместо того, чтоб заменить подъемники, тем самым решив проблему с очередями, народ придумывает ограничить продажу абонементов! приходят же кому-то в голову такие идеи.... как и идея с креселкой АЖ на одну персону - я такого нигде кроме славско не видела!
|
|
Jolie
Завсегдатай
(#4401)
Lviv
Отчеты
Рейтинг: 1756
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен Iryna.com: вместо того, чтоб заменить подъемники, тем самым решив проблему с очередями, народ придумывает ограничить продажу абонементов! приходят же кому-то в голову такие идеи.... как и идея с креселкой АЖ на одну персону - я такого нигде кроме славско не видела!
Одномісне крісло в Славську - це наслідок непродуманої політики радянських часів. А у Ворохті, приміром, 2 кілометрова 2-місна кріселка була поставлена невідомо для чого і невідомо де - траси під нею немає (була лише коротка під 2-ма бугелями "на шнурок і палку"), сама гора по можливостях тягне на ФМІ та "Політехнік", не більше; канатка відігравала роль лише як оглядовий об"єкт для туристів, на якому влітку і взимку можна трохи підзаробити. Простояла так кріселка практично 30 років, а користі з неї було як з козла молока.
|
|
Podol
Завсегдатай
(#1820)
Ua
Рейтинг: 450
Оценить сообщение!
|
ВО ІСТИНУ "ДИНАМО". Хай живе той-во))) Чи ви себе не поважаєте, чи шо? Катальний фанатизм проходить, з.являються роки, діти, відповідальніть та інші можливості. Катаюся безпосередньо на горі з КПССовських часів. крім кнайпів, та б/в витягу на центрі та середньо-лівого бугеля на заході ніц координально не змінилося. Ви гадаєте за європейськими цінами хтось абсолютно врівноважений буде місити там г***о, чи, як? ХОЧА, я обов.язково цього сезону буду на ТросЦяні (можліво в то саме г***о і попаду), але уже без нартів та з фотоаппаратом. Все менше сервісу за мої, майже кайлом зароблені гроші . [ 27 Дек 2007: Сообщение исправлено: Podol ]
|
|
!ЯУбеждённыйЛыжник!
Новичок
(#5990)
Киев
Рейтинг: 125
Оценить сообщение!
|
Цитата:
Одномісне крісло в Славську - це наслідок непродуманої політики радянських часів.
Тобто в радянські часи хтось мав передбачити що в 2007 захоплення гірськими лижами в Х разів перевищить пропускну спроможність підйомників тому потрібно ..... ?
|
|
|
|
tudor
Завсегдатай
(#6034)
Киев
Отчеты
Рейтинг: 303
Оценить сообщение!
|
маза по поводу карточек не сомненно интересная,отсется не катабельный пипл.Но они тоже люди,они тоже стремяся к прекрасному.Вчера была погода бомба,людей на весь склон человек 30 на весь тростян.Работало 2 подъемника.В 9.30 был на горе никого до 12 всего было человек 10 из ни нас 7 бордистов.Снег старый,укатаный,ночью морозы такчто канты надо имеь наточеные.Когда падаешь еакое "очучение"что на битон,даже не асфальт.Проходился трак,не идеально но в некоторых местах ровно и можно открутить на полную,но страшно,потомучто жостко и бугор может появится в оттраченом месте,таковы парадоксы тростяна.А вот сегодня уже будут работать с 11.30 что то у них со светом.Вот и валяюсь вам пишу.Но ощущения когда на склоне никого нет просто пипец,солнце,музыка,горы и никого.Своих я не считаю
|
|
|
Jolie
Завсегдатай
(#4401)
Lviv
Отчеты
Рейтинг: 1756
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен !ЯУбеждённыйЛыжник!:Цитата: Одномісне крісло в Славську - це наслідок непродуманої політики радянських часів. Тобто в радянські часи хтось мав передбачити що в 2007 захоплення гірськими лижами в Х разів перевищить пропускну спроможність підйомників тому потрібно ..... ?
При чому тут передбачення? Славське у 70-80-х роках було одним з "найсерйозніших" гірськолижних центрів Радянського Союзу, це вже ніхто не заперечить; тут спорсменів готували, постійно змагання проводилися. А скільки туристів приїздило щороку! Ще у 90-х роках тут півМоскви "за старою звичкою" сиділо. Ви підніміть статистику, подивіться, скільки буклетів, брошур тих часів видавалося про це гірськолижне селище. Тобто тут йдеться не про те, що не передбачили можливе зібльшення пропускної спроможності через 30 з гаком років, а про те, що з самого початку не врахували значення Славського як потужного центру гірськолижного спорту у СРСР (хоча це й не дивно - в нас за часів совка все робилося через ж..., тому то й так зараз живемо, працюємо за совковими методами і ніяк не можемо з цього всього вилізти). [ 27 Дек 2007: Сообщение исправлено: Jolie ]
|
|
|