|
|
Автор
|
Тема: Тільки з Драгобрату !!! (vol.2)
|
|
|
ivanta
Завсегдатай
(#5412)
Киев
Отчеты
Рейтинг: 565
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен Ol'ko: vasssia знає, який то кайф їхати до гори своєю .,vasssia знає що підйом є складовою відпочинку на Дразі.Звичайно, в кого є така можливість.Ми їздим майже що тижня,правда купили спеціально Ниву-Шв.Ще не було випадку,щоб від(незалежно скільки )снігу у нас були якісь негативні враження ,бо ті, хто вже хоч раз був на горі ,мабуть не зможуть не поїхати ще раз.PS.Я не про нищити авто ,а про кайф підйому Якщо погода не зіпсується,то завтра будем(нам з Франківська- можна хоч кожен день їхати)
Ага ! Тоже вот знаю что за кайф... И тоже Нива Шеви... Правда в этом году не был, но в прошлые несколько раз было ингода так, что можно было потом лыжи и не одевать...Экстриму хвтало..)) А особеннно когда еще знаешь, что спускаться нужно и с детьми и все местные на цепях.... Поэтому потом, каждый раз узнаем у местных примерное состояние дороги и иногда пересаживаемся на бобик...) Так всеже комфортнее и думаешь больше о катании...))
|
|
vasssia
Модератор
(#562)
Львів
Отчеты
|
Куплю бєдновські абонементи ..................
|
|
chuchundrick
Новичок
(#11049)
Киев
Рейтинг: 25
Оценить сообщение!
|
Подскажите, плз что там с погодой, снегом сейчас? Планируем в четверг выезжать, но настораживает, что судя по вебкамере почти никто не катается.
|
|
ANNDY
Завсегдатай
(#417)
Файне_місто...
Отчеты
Рейтинг: 1442
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен vasssia:пробував сьогодні виїхати Сузукі Гранд Вітара на Драг .... не доїжджаючи до "долара" метрів 200, повернув. глибока снігова каща і колія .... Часами таки треба користитись бобсками :-)
...то ти таки поїхав - Ой не слухаєш ти дєльних порад - чого тоді питав ??? Інфа від власних Драгобрацьких резидентів ще ні разу не підводила !! В будь якому разі - перед мандрівкою по Драгобану , як що є в кого - треба обов'язково запитувати про стан дороги і , тверезо співставивши можливості своєго авто , вирішувати : замовляти транспорт (до речі УАЗ - 200 грн. і "постійним клієнтам" знижки ) чи пхатися самому !? P.S. Навіть , враховуючи , що "не знаючи броду" не лізу нагору - в цьому сезоні знімав бак(із захистом ) , вирівнював його і шаманив з паливоприйомником(пластмаса-тріснув) ; захист не рівняв , але не витримали 2 болти захисту - злизало головки ; міняв лівий підшипник заднього моста (не факт , що десь не "впік" в яму на трасі - але "осадок лишився" ) ; ну і загальний знос трансмісії теж ніхто не відміняв..! Деколи замислюєшся - вартує гра свічок ? , але ж "який то кайф їхати до гори своєю..."
|
|
vasssia
Модератор
(#562)
Львів
Отчеты
|
в мене підхіід простий - їдеться - їду. Ні, вертаю..... крім того був не один ,не хотів ризикувати, крім того гарантії видимості ( а без неї на Дразі, ІМХО, нічого робити) не було ..... доїхав до долара і повернув на Бук .............
але в суботу знову поїду
|
|
|
Ol'ko
Новичок
(#5988)
Iv.-frankivsk
Рейтинг: 129
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен vasssia: суботу знову поїду
Тільки приїхав.Колія справді неважна знизу(далі без питань)Поїхали правд не на Ниві а на Пажеро,трохи шкода коли захист шкребе,але воно того варто.На горі як все,людей,можна вважати,що нема,більша половина гори(верхня)досить підморожена,треба мати лижі гострі,а далі як все.Доречі,погода сьогодні була СУПЕР,як пише на snow-forecas,так і є.Всім гарного відпочинку.
|
|
eugene.popov
Новичок
(#12087)
Москва
Оценить сообщение!
|
Кто-нибудь из завсегдатаев планирует быть на Драгобрате 11-13 марта? Упал бы на хвост знающим людям для катания по не самым очевидным маршрутам...
|
|
adverter
Завсегдатай
(#3882)
Киев
Рейтинг: 206
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен eugene.popov:
Кто-нибудь из завсегдатаев планирует быть на Драгобрате 11-13 марта? Упал бы на хвост знающим людям для катания по не самым очевидным маршрутам...
Присоединяюсь,еду 11го с Vlado в Ясеня.Может кто сориентирует по оптимальному катанию на Драге.
|
|
Koval_123
Завсегдатай
(#8533)
Нововолынск
Рейтинг: 116
Оценить сообщение!
|
Только что вернулись из Драгобрата. Ночью и днем шел хороший снег. На момент отъезда (14.00) насыпало сантиметров 15-20 снега. Каталка сегодня была просто СУПЕР!!!
|
|
|
Yaroslav_Severin
Завсегдатай
(#4165)
Киев
Отчеты
Рейтинг: 448
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен vasssia:пробував сьогодні виїхати Сузукі Гранд Вітара на Драг .... не доїжджаючи до "долара" метрів 200, повернув. глибока снігова каща і колія .... Часами таки треба користитись бобсками :-)
Где-то правильное решение, был и я там... Я на верном Форике таки вышкребся на Драг в то чудное воскресенье. Весело было, раз с колеи сбросило, а на горе, почти на выезде с 3-го раза выгребся, 4 раза пассажиров высаживал.... Дорога была жуть, мало того что колея, так еще и +3 - снег, точнее шумга скользит не по децки.... Короче упертость, прокладка и дорожный просвет сделали свое дело. Видел как бобики на мостике застрявали...
|
|
bigbubble
Новичок
(#7882)
Киев
Рейтинг: 79
Оценить сообщение!
|
Сегодня приехал. Стабильный минус( около 5-10). Сб-Вс шел снег, навалило много в понедельник было слнце, погода супер. В елках у паши в вс уже не оч было, но можно катать, слева в кулуаре и вокруг, тоже снега много, на стоге, жандарме и близнице - много пухляка(мягкий снег, нужны или широкие лыжи или борд). Вобщем еще много куда можно ездить и искать пухляк! Так что ребята советую ехать!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
ruf
Новичок
(#11700)
Kiev
Рейтинг: 3
Оценить сообщение!
|
Сьогодні теж повернулись. Снігу достатньо для повноцінного катання. Внизу трохи викатано до льоду, але можна без проблем проїхати. В лісі снігу валом, а на Жандармі і Близниці взагалі!!!! Ретраком виїхати на Близницю - 100грн з особи. На Жандарм вроді 50грн, але я не їздив, бо катав на трасі з дитиної. Один спуск з Близниці всеж зробив!!! Супер!!!
|
|
|
Jolie
Завсегдатай
(#4401)
Lviv
Отчеты
Рейтинг: 1756
Оценки сообщения:
|
Нарешті написався звіт по весняних вихідних на Драгобраті. Спробую розкласти свої думки та враження по поличках.
Дорога Дорога туди видалася загалом нормальною – в районі Підкаменя нас трохи занесло, а найстрашніші ями трапились в Бурштині та у Галичі. Зважаючи на падаючий сніг, їхати було терпимо, чого вже не скажеш вже про повернення додому. Як уже писав Rain, на межі Львівської та Івано-Франківської області немовби поставили перемикач «погана дорога-хороша дорога»; у Львівській області дорожнє полотно, яким рухається транспорт, взагалі важко назвати дорогою – яма на ямі, колдобина на колдобині, я ще ніколи не їхала з Ясині до Львова п’ять з половиною годин та зі швидкістю 60 км/год. Таке враження, що разом із нещодавновипавшим снігом зійшов і асфальт. Перед Івано-Франківськом старашенних ям, про які писали нещодавно на усіх форумах, нами не було помічено; мабуть, люди їхали на високій швидкості, і тому «влітали». Ями всюди є, треба просто вважати. Пост ДАЇ традиційно стояв у Яремчі.
По приїзді до Ясині автомобілі залишили на паркінгу, що біля в’їзду в урочище Драгобрат, доба коштує 15 грн. Нагору піднімались УАЗом-таблеткою, за п’ятьох ми заплатили 200 грн.
Проживання У зв’язку з тривалістю мого метання та невизначеністю, де провести вихідні, номери у одному готелі замовити мені не вдалося, тож половина нашої компанії поселилась у «Кремені», а інша половина у «Сантарі». У «Кремені» у нас був звичайний номер на 4-му поверсі з вигодами у номері та телевізором, у друзів – звичаний номер із вигодами у номері без телевізора та з тусклою одинокою лампочкою; кут їхнього номера затікав від стічних вод. Однак тукла лампочка та нічне підтікання були не найгіршою несподіванкою сервісу цього готелю – на ранок другого дня виявилося, що у їхньому номері не було води. Господиню того ранку їм не вдалося відшукати, тож друзям нічого не лишалося, як прийти до нас та скористатись вигодами нашого номеру.
Їсти всі ходили у «Кремінь»; на сніданок нам з чоловіком сподобалась яєчня з кукурудзою, на вечерю порції першого і другого ми подолати не змогли (ну це особливості наших з чоловіком організмів, так як їмо ми відносно небагато – наші друзі, у свою чергу, з’їли все).
Ходили у нову сауну, що відкрилася при готелі «Кремінь». Сауна складається з великої кімнати відпочинку, туалетної кімнати, душевої та басейну. Басейн чистий, вода свіжа (якраз перед нами її поміняли), сама сауна розрахована десь на 15 чоловік. Парилка велика. Вартість 150 грн з компанії на 6 чоловік, якщо людей є більше, є знижки.
Катання Катання та задовлення від нього, безперечно, затьмарило все! Драгобрат у ці святкові дні проявив себе у таких власнивих йому різних іпостасях: зранку вітер і туман, далі просвітлення і яскраве сонце, далі знову хмари затягують хмари, стає хмарно, і знову за деякий час виходить сонце. Мінливість погоди тільки підкреслювала унікальність цього місця – тут все мінялося буквально на очах і при цьому кататись ставало тільки цікавіше.
Однією з причин, чого ми з чоловіком цього разу таки вибрали Драгобрат, була можливість катнути не тільки по трасах, а й поза ними; лютневі вилазки на Буковель трохи піднабридли, тож хотілось чогось нового, різноманітного та цікавого. Ну і не для кого не секрет, що Драгобрат був і залишається одним із моїх найулюбленіших курортів у Україні. Окрім того, погода передбачалась сонячна, Пилипець як альтернатива трохи підкачав у плані трасового катання (а у нас у компанії поза трасами катали тільки я з чоловіком, решта троє наших друзів на цілину не полізли), а Драгобрат вимальовувався достатньо у світлих та райдужних тонах.
Тепер про траси та їх відсутність. Для мене, мабуть, чи не найцікавішим у плані катання був саме перший день, коли завірюха мела в очі, вітер задував у лице (до речі, взявши із собою бафф, я, дурне створіння, так і не вдягла його ні у сонячну, ні у вітрянно-сніжну погоду), а свіжий лапатий сніг покривав усе навколо, засипаючи грань між трасами та цілинними драгобратівськими полями. Левову частку людей така погода відлякувала, а мене, навпаки, підстьогувала до нових спусків та розпалювала бажання якомога більше часу провести на горі, так як я давно не потрапляла на таку сніжну погоду і давно не відчувала такого задоволення їхати по свіжовипавшому снігу. При такому активному катанні навіть вітер і холод не відчувався, навпаки, ніколи не пам’ятаю, щоб протягом дня каталки мною випивалося півлітри «Пепсі».
Лижі є окремою темою поста; ніколи не думала, що всього декілька сантиметрів у ширину, і так міняється враження від каталки – у порівнянні з минулим роком цьогорічне катання на Драгобраті було дійсно катанням, а не тоненням у снігу, спотиканням об сніжні грудки і т.п. По свіжому снігу і дійсно плилося, не задумуючись над наступним повором. Після цього я таки остаточно усвідомила, що катання по цілинних полях, по пухяку це моє, і надалі, як тільки буде можливість буду старатися все таки частіше вириватися на курорти та місцевості, де є офф-піст.
Кататись в основному у ялинках біля Пашиного кулуару, причому дуже часто не доїжджали до самого низу, а вискакували із жолоба до найперших опор «Доппельмеєра». Стосовно беккантрі, то дуже походити не вдалося, так як підкачала фізуха (це відверто розстроїло, після чого до ранкової руханки та щотижневих занять з шейпінгу я вирішила додати ще присідання). Мабуть, фізуха це єдина моя проблема, яка відділяє моє бажання фрірайдити від реальності. Ходили з чоловіком на Стіг, звідти їхали вниз, до ялиночок.
Наприкінця дня, при спуску до «Кременя», огинали низ перемички Жандарми-Стіг, і далі спускались вздовж канатно-крісельної дороги до підніжжя готелю.
До речі, стосовно Пашиної кріселки. Катаючись по траєкторії від верхньої станції до ялиночок, я щось в черговий раз подумала, що не хочу, що ця кріселка якнайшвидше запрацювала. Чому – як на мене, коли запрацює Пашина кріселка, кулуару з ялиночками настане кінець; крісло потребуватиме розширення площі катання, а для цього прийдеться вирубати значну частину кулуару. Люди будуть спускатися не тільки в сам жолоб, а й огинати його, потрапляючи у ці ж ялиночки.
Чим мені сподобалася ідея із кріселкою від «Кременя» до перемички Жандарми-Стіг: ареал катання значно розширився, тепер можна від ВЛ-лки спуститись на перемичку і далі при бажанні піднятись на Жандарм, або з тієї ж перемички шукати цікаву лінію спуску до нижньої станції канатно-крісельного витяга.
Ціни Дійсно радує, що ціни на проживання, катання, харчування у кнайпах та трансфер нагору залишились на рівні минулорічних.
З новинок – біля нижньої станції «Доппельмеєра» поставили вагончик-кафешку із навісом та столиками; оскільки ми весь час фактично піднімались цим витягом, «точка» нам знадобилась для перерви, чаю та короткого перекусу.
ВЛ-1000 і «Доппельмеєр» працюють з 9:00 до 18:00, абонементи діють до 15.05.2010. У Бєдного у порівнянні з минулим роком ціни піднялися тільки на абонементи для дітей (від 3-5 до 10-20-50 грн на абонементах різного номіналу).
Ціни на абонементи підйомників Бєдного (ВЛ-1000 і «Доппельмеєр»): Одноразові картки 1 підйом (дорослий) – 15 грн 1 підйом (дитячий) – 10 грн
Багаторазові картки 3 підйоми (дорослий) – 40 грн 5 підйомів (дорослий) – 50 грн 10 підйомів (дорослий) – 90 грн 20 підйомів (дорослий) – 160 грн 50 підйомів (дорослий) – 350 грн
Дитячі картки (до 14 р.) 3 підйоми (дитячий) – 30 грн 5 підйоми (дитячий) – 40 грн 10 підйомів (дитячий) – 70 грн 20 підйомів (дитячий) – 120 грн 50 підйомів (дитячий) – 250 грн
Черги У чергах мені доводилося стояти кілька разів на день, черги, якщо можна так сказати, були трохи нестабільні: вранці немає, близько 11-ї години людей біля витягів дуже багато, в обід знову черги зникають, і так по колу. Не можу сказати, що людей було мало – їх було достатньо на схилах, однак засилля людей якось не спостерігалось, не відчувалось на горі.
До речі, цього разу які ніколи кинулась в очі велика кількість початківців – на центральних трасах, на трасі під канатно-крісельноим витягом.
Люди Якийсь малолюдні для мене вийшли ці святкові дні – малолюдні у тому розумінні, що відносно мало знайомих лиць бачилось протягом цих днів. З форуму бачила Goofy, з birdmilk’ом не вдалося перетнутися, однак я чому впевнена, що бачила його на підоймниках, правда, здалеку, бачила народ із фрірайд клубу, кількох знайомих львів’ян, які на Фрірайд кап постійно їздять і все. Драгобрат у мене завжди асоціювався із компанією, тому дуже надіюся, що на наступний раз знайомих людей буде більше і більше часу виявиться для розмови.
Здається, все. З нетерпінням буду чекати наступної поїздки туди ж, так як наразі мені трохи мало ;-).
|
|
vitalianoK
Завсегдатай
(#3099)
Киев
Рейтинг: 179
Оценить сообщение!
|
Подъёмник на Курятне 7-8.03 начинал работать с 8-00 в 9-00 подключался центр, выключали подъёмники после 18-20. Укататься можно было в ... что я и сделал
|
|
|
Osja
Завсегдатай
(#464)
Зима
Отчеты
Рейтинг: 4285
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен vitalianoK:Укататься можно было в ... что я и сделал
А на аватарке вполне пристойно выглядите Сорри за оффтоп...
|
|
San_Guin_Nik
Завсегдатай
(#7327)
Днепропетровска
Рейтинг: 118
Оценить сообщение!
|
вопрос по креселке. можно ли на ней потом и спуститься сверху? собираемся поехать компанией, в которой есть некатающиеся, но желающие выбраться на вершину товарищи.
|
|
|
MARI_JA
Завсегдатай
(#8982)
Киев
Рейтинг: 46
Оценить сообщение!
|
Да, можно. Когда поднимались, не один раз видели людей, спускающихся на кресле вниз.
|
|
Jolie
Завсегдатай
(#4401)
Lviv
Отчеты
Рейтинг: 1756
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен San_Guin_Nik:
вопрос по креселке. можно ли на ней потом и спуститься сверху? собираемся поехать компанией, в которой есть некатающиеся, но желающие выбраться на вершину товарищи.
Абсолютно, можна. З кріселки навіть при бажанні можна спуститися на нижню половину Стогу, там де проходить підйомник ВЛ-1000.
|
|
i747
Новичок
(#6614)
Киев
Рейтинг: 75
Оценить сообщение!
|
Был с 06.03 по 09.03. Тоже очень порадовала новая креселка. Т.к. теперь от ее верха на Жандарм и Близницу подымают ретраком за 50 и 100 грн. соответственно. А с Жандарма можно отлично спуститься к низу бугеля Оаза (Близница). А дальше выбратся на креселку. Кстати, с креселки можно перебраться на Стог не снимая лыжи (только 20 метров вверх). Таким образом Драгобрат за счет креселки превратился в связанную систему склонов, что безусловно радует. Можно перемещатся между подъемниками и не тепать потом пешком.
|
|
San_Guin_Nik
Завсегдатай
(#7327)
Днепропетровска
Рейтинг: 118
Оценить сообщение!
|
Спасибо. Настроение уже чемоданное а со следующего понедельника КАТАААТЬСЯ!!! Только б погода не подвела.
|
|
Goofy
Завсегдатай
(#3056)
Киев
Отчеты
Рейтинг: 3876
Оценки сообщения:
|
Цитата: Оригинал отправлен San_Guin_Nik:
Только б погода не подвела.
Погодка там сейчас жесть, Но к Вашему приезду, возможно, будет очень и очень здорово. Катали на Драге в субботу. Хотя, если често, то было не катание, а выживание. Сильный ветер и снег, много снега. Видимость - один-два человека на бугеле. Доппельмайер целый день не работал. Паша подъемник запустил с самого утра. Бедновские выдержали паузу, сначала не хотели включать, затем, вняв мольбам небольшой кучки снегоскользящих, столпившихся перед Курятней, отправили вверх спасателя на разведку. Тот спустился весь заснеженный, сказал, что катать в принципе можно, если осторожно. Просил в елки не соваться, жаться поближе к бугелю. У нас изначально в планах была Близница, но еще на подъезде переиграли на Стог. Первый же подъем на бугеле расставил все по местам - никуда мы в этот раз не пойдем. Снега очень много. Валил весь день и, по прогнозам, еще будет валить. Так что, тот, кто первый попадет на нормальную погоду - сорвет джек-пот! Людей было мало. В какой-то момент бедновские устроили аукцион невиданной щедрости, на время зачехлив скипассоприемник и открыв турникет "на шару". Удалось катнуть шесть спусков бесплатно. Мелочь - но приятно. В воскресенье мы поехали на Бук и не прогадали - с Драга разведка донесла, что до обеда подъемники не работали, потом один запустили. Ветер. Снег. Снег. Снег. Следующие выхи надо рвать туда, на целину.
|
|
|
Все время: Киевское время
|
|
|